Videomu İzledim: Fenomen Olunca DJ Olan Kız Makyajı

  Baxış 1,596,526

Danla Bilic

2 il əvvəl

►Instagram: danlabilic
►Twitter: danlabilic
►SnapChat: snapchat.com/add/danlabilic
Diğer Videolarım;
►Kısa Sürede Popüler Olan Kız Makyajı ft Ece Seçkin
azposts.info/soft/kKh-mH3Yn61zj9Q/video.html
►Fenomen Olunca DJ Olan Kız Makyajı
azposts.info/soft/rNd6aqGwhHuJpKo/video.html
►Yeditepe Üniversitesi %50 Burslu Kız Makyajı
azposts.info/soft/cLp-eZ7afYN-qtQ/video.html

En başta çalan şarkı "Get Lost" by Jeris (azposts.info/soft/pZiYbWe2qKV6bJk/video.html) and the Spotify link is open.spotify.com/album/5Lv37fCGUoPEEiI1dLj80T

Şərh
Cemrenin Kaktüsü
Cemrenin Kaktüsü 3 gün əvvəl
Dünde Bu Videoyu İzlemiştim 😂🤣
LORİN DURSUN
LORİN DURSUN 3 ay əvvəl
Gülmekten öldüm
sudenaz Koc
sudenaz Koc 3 ay əvvəl
2020den gelenler
Aycan Erenkaya
Aycan Erenkaya 3 ay əvvəl
İlk videona tepki verdiğin videoyu izle 🥰
Adasu Yurtman
Adasu Yurtman 3 ay əvvəl
😁😁😂😂😂😁😂😂😁😂😁😂😁😂👍👍👍👌
İbrahim Berk Uğur
İbrahim Berk Uğur 4 ay əvvəl
şu kameramanına söyle sürekli sözünü kesiyo biraz sussun seni dinleyemedik
Ebru Yanteri
Ebru Yanteri 5 ay əvvəl
Zonguldak’a laf etmişsin de senin kütüğün neresi daniela Kütahya 😂😂
Jungenminjeeie Y
Jungenminjeeie Y 5 ay əvvəl
Kulaklarım sürekli Sinan'ı arıyor
Yağmur Taş
Yağmur Taş 5 ay əvvəl
EGLENIYOMUYUZ BAYBUUUUURRRRTTTTT KSBFJDDJHDD
Selvi Karabacak
Selvi Karabacak 5 ay əvvəl
03:04 Caner 😔
Şeyma Yılmaz
Şeyma Yılmaz 5 ay əvvəl
14:54 Kulaklarım gitti. 😆
Büşra Baş
Büşra Baş 5 ay əvvəl
Sıkıntıdan eski videolarını izliyorum
Duru Eryılmaz
Duru Eryılmaz 6 ay əvvəl
gelecekten geliyorum hala o hareketi yapıyosun ilerde de✌️✌️
Eda Aşkın
Eda Aşkın 6 ay əvvəl
Ardayla aynı videoyu yapamıcanı o kadar iyi biliyor ki danla skksosnskonso özlendin ❤️
Evrim Elvim
Evrim Elvim 6 ay əvvəl
Iğdır'lıyım...
berfin demir
berfin demir 6 ay əvvəl
Şişkooooooo👿
eylül işbilen
eylül işbilen 4 ay əvvəl
EKSOSPSSLLŞDŞSDLSPPWS KOMİK.
judlaw
judlaw 6 ay əvvəl
Anan
Onur Aslan
Onur Aslan 7 ay əvvəl
google arama geçmişime çivili sutyen eklendi teşekkürler
ESRA ALBAYRAK
ESRA ALBAYRAK 7 ay əvvəl
Seni seviyom ❤️❤️❤️❤️
Eser Karadağ
Eser Karadağ 8 ay əvvəl
Aaaa danla sen hayvan gibi kahkaha atınca benimde atasım geliyor bide sen bişey gülüyorsun ben sebepsizce gülüyorum
•B
•B 8 ay əvvəl
Gelecekten geliyorum Danla çok değiştin artık hiç sallamıyorsun bile :( eski danlayı özledik
Meryem Doğan
Meryem Doğan 8 ay əvvəl
Allah belanı vermesin düştüm batağına yine bütün videoları izliyorum neyse allah affetsin
tuçe
tuçe 9 ay əvvəl
Reyis Sinanla iyi eğleniyormuşsunuz ama beeee
IŞIK UMUT ELHAMAN
IŞIK UMUT ELHAMAN 9 ay əvvəl
18:37 DÖNEMEDİİ...
Yiğit Ersoy
Yiğit Ersoy 10 ay əvvəl
SİNAAAAAAĞĞĞHHHNNNNN
Okan Kalender
Okan Kalender 10 ay əvvəl
İsminin Damla değil de Danla olduğunu öğrenice hayatım karardı
Melek Çilingiroğlu
Melek Çilingiroğlu 10 ay əvvəl
Abla sende şarkıları düzenlerken , makyaj yaparak stories atardin 😂😂😂
Elif Dindar
Elif Dindar 10 ay əvvəl
sevmediğim biri bana bir şey sormuştur = 12:13
Şeyma İnce
Şeyma İnce 10 ay əvvəl
2020♡♡♡
Snow White
Snow White 10 ay əvvəl
Keşke dj olmayacağım dediğindeki istikrarını influcerlik yapmayacağım dediğinde de sürdürseydin
iamrdvan
iamrdvan 11 ay əvvəl
wallaha bu danlayi özledik
Jalə Həsənli
Jalə Həsənli Il əvvəl
12:18 sinanın iç sesi :dellendum daaaa
Jalə Həsənli
Jalə Həsənli Il əvvəl
6:34😂😂😂 yıkıldım
Cindy
Cindy Il əvvəl
Senden daha iticisi var mı diyodum o arkadan bağıran andaval varmış sempatik olduğunu sanıyor heralde senin gibi . Küfürle bağırmayla bende belki bi yerlere gelirim diyor ama burdan kendini görebilseydi bi daha ağzını açamazdı . Ayrıca kerimcan Samet caner sırf arkadaşın diye iki de bir onlar hariç ama onlar öyle değil diye diye baya boş yaptın aslında sende biliyorsun onların da diğerleri gibi boş dj olduğunu ama işte menfaat dünyası diyemiyorsun . Sürekli ama kerimcan öyle değil demen bile seni ele veriyor bomboşsun 👎
Günay Bagirova
Günay Bagirova Il əvvəl
06:00 danlanın videoyu durdurduğu yerde ben sevmediyim bi kızı görünce😀🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Mercan Çalık
Mercan Çalık Il əvvəl
Arkadaki salak orda ne saçmalıyor acaba??
Kamaria
Kamaria Il əvvəl
midem bulandı (thumbs up)
Selin Özkan
Selin Özkan Il əvvəl
2019 dan HEEEELLOOO
İrem T
İrem T Il əvvəl
Sınav haftasından heeelloooo
Esra Mutlu
Esra Mutlu Il əvvəl
Hep bağıra bağıra ve kahkahalar atarak konuşmanı çok özledik
The Devil
The Devil Il əvvəl
Biz de danla ile birlikte geliştik. Eski danlayi tanidik ve bugune geldik. Daha iyisi gorene kadsr en iyisi budur derler. Simdiki danla icin boyle dusunuyorum.
bLaCk_-_sToRm
bLaCk_-_sToRm Il əvvəl
06:34
Duru __
Duru __ Il əvvəl
Arkadaki kuzeyi komik bulan tek benim herhaldeee
Sehriban Turan
Sehriban Turan Il əvvəl
Sırf bagirmasina ne tepki verecek diye geldim
Sehriban Turan
Sehriban Turan Il əvvəl
Hiç tepki vermedi
Sehriban Turan
Sehriban Turan Il əvvəl
Adam daha çok bagirdi
Avokados Love
Avokados Love Il əvvəl
Çok güzelim Sinağnnnn
nadide şahin
nadide şahin Il əvvəl
Ezan okunuyo mu diye ikilemde kalanlar 😂 son üç dk galiba
Feyza Esra
Feyza Esra Il əvvəl
kırdın beni god damn it 😅😅😂😂😂😂
Duru KIRAN
Duru KIRAN Il əvvəl
Dön danielam dön eski haline
Duru KIRAN
Duru KIRAN Il əvvəl
6:35 akdjdkdödhlddbşd
Özge Öztürk
Özge Öztürk Il əvvəl
Ben eski Danla'yı özledim... 1-Sadece kendin makyaj yap yanına konuk alma 2-Videolarının başlıği ......kız makyajı olsun 3-Gülmeni eskisi gibi arttır,çığır yani 4-O eski arka plana dön 5-Millete atıp tut daha çok LÜTFEN ESKİSI GIBI OL SENİ BU HALİNLE DE ÇOK SEVIYORUM AMA ESKIYI OZLEDIM
Damla Özdemir
Damla Özdemir Il əvvəl
6:34 hzhwgshahhahaaggahwhagwhhshahsndmcldmxme
sloewed s o n g
sloewed s o n g Il əvvəl
kuzey yüzünden danla nın ağzı bozuldu
sloewed s o n g
sloewed s o n g Il əvvəl
kuzeyin sesi çok gıcık
Papatya Canım
Papatya Canım Il əvvəl
Seni kıskananlar dis👎 like atmışş
Zehra Akçalıoğlu
Zehra Akçalıoğlu Il əvvəl
Saçım kahverengi güzelmiş haa mddkjfjjs
Tarla Faresi
Tarla Faresi Il əvvəl
Kuzey cokkkk gıcık sinani istiyoruz
Asbloodrunsblack
Asbloodrunsblack Il əvvəl
Ya cidden Sinan’ı geri al bence kuzey carcar konuşuyo yaa
Kedilerin Dünyası
Kedilerin Dünyası Il əvvəl
Abla sana sarı yakışmıyor kahve rengi daha güzel sarı ruh gibi
Ceylin Civlez
Ceylin Civlez Il əvvəl
🥰😂😂
Ulker Babayeva
Ulker Babayeva Il əvvəl
Video karşıma çıkarken tepkim "-EYLENİİİYOOORMUYUUUZZZĞĞ BBAAAYYBUUUURRTTTĞĞĞĞ"
Ecemw Konyali
Ecemw Konyali Il əvvəl
"z"den veya "t"den sonra "ğ" gelmez öyle yapmayı çok istiyosan "eğleniyormuyuğğz baybuğğrtt" yazabilirsin güzel türkçemizi bozmayın arkadaşlar
Cemre Naz
Cemre Naz Il əvvəl
4:02 o ne lan gargamel gibi ndkdbsbxksjs
Sakura
Sakura Il əvvəl
Başlıktaki şarkının adı ne
Cypriot Sukran
Cypriot Sukran Il əvvəl
Kuzeyin LAN diye bagirmasi cok komik😂😂
Hayal_ ermayası
Hayal_ ermayası Il əvvəl
Danla sayende ben de sesi açıp kapatmaktan dj oldum yaaa
İrem dö
İrem dö Il əvvəl
sinanı özledik..
Elif Güngör
Elif Güngör Il əvvəl
Neden kesti
nurgül moliére
nurgül moliére Il əvvəl
Bence fenomen olunca makyaj markası çıkaran kız makyajı yap
Hilal Bildik
Hilal Bildik Il əvvəl
OoOOOoOO
Semiha Bedir
Semiha Bedir Il əvvəl
Kapaktakini aleyna tilki sandım msmsjs
mrnslv
mrnslv Il əvvəl
ZONGULDAKLA DALGA GEÇENİ VARYA öpeyim ya çok haklı
Elis Erva
Elis Erva Il əvvəl
Abl lütfen bu dış ses gitmesin çok güzel gülüyo😍
Elis Erva
Elis Erva Il əvvəl
@lowamec. sanane seni ne ilgilendirir erkek arkadaşımmısın cidden canın sıkılıyo
lowamec.
lowamec. Il əvvəl
@Elis Erva yorumlara bak ve abla lütfen bu dış ses gitmesin demen? Sadece gülüşünü sevdiğin bi adamın burda kalmasını istemen bencillik diğerlerini düşünmeden
Elis Erva
Elis Erva Il əvvəl
@lowamec. bunun bi bencilliği yok bu arada ben onun gülüşünü seviyorum ve küfür ettiğini hatırlamıyorum😒😃😃
lowamec.
lowamec. Il əvvəl
Sadece bu yüzden mi sadece küfür etmeyi biliyo çok istiyosan instagram hesabını al bencilce düşünme
Medine Dinler
Medine Dinler Il əvvəl
Nah çekmesi çok komikti
Damla Gümüş
Damla Gümüş Il əvvəl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sibel Tarhan
Sibel Tarhan Il əvvəl
Danla pisgolog olcak bence kenri psgolağa görünsün
Edward Mc Wyck
Edward Mc Wyck Il əvvəl
Seni özleyince ve gülmek isteyince gelip bu videonu seyrediyorum.
Beril Sabancı
Beril Sabancı 4 ay əvvəl
Bir daha izle ve tekrar gul :>
Aslı Aydın
Aslı Aydın Il əvvəl
Çoğu makyaj youtuberından daha samimisin diğer youtuberlar ucuz ürünlere ön yargılı şu an en son video galiba meybillin videon çok samimi başka youtuber lar hiç beğenmedim falan sanki doğuştan mac kullanıyorlar ama sen öyle değilsin ucuz ürünleri beğeniyosyn o yüzden sen ayrısın kim ne derse desin bir merve bir sen ama sen daha iyisin kıyaslama olmasın senin videoların daha eylenceli sen teksin danlamm💓❤❤💓💓💓💓💓❤❤❤💓💓
Ipek Çelik
Ipek Çelik Il əvvəl
Merhaba
ŞİRİN GÜL
ŞİRİN GÜL Il əvvəl
Heloo
Fidan Hasanova
Fidan Hasanova Il əvvəl
En azindan duygudan samimi😄
Mükemmel Nida
Mükemmel Nida Il əvvəl
_Hellllllllllllo_
Elif Şevval Kaynak
Elif Şevval Kaynak Il əvvəl
Eğleniyo muyuz baybuuuuurrrğt
aysenindunyasi aysenindunyasi
aysenindunyasi aysenindunyasi Il əvvəl
Şişmanmış
seher türkel
seher türkel Il əvvəl
Gayferengi saç sana yakışıyooooo
Ceren Atış
Ceren Atış Il əvvəl
Gülmesine ölüyorum
Yusuf Falay
Yusuf Falay Il əvvəl
Daniela eski haline geri dön özledik ama
melis gizem Kocaman
melis gizem Kocaman Il əvvəl
13:30 😂😂😂
Sümeyye Şevval Kalkan
Sümeyye Şevval Kalkan Il əvvəl
Oynamayanin beli kirilir insallah😂😂
Rainbow cloud
Rainbow cloud Il əvvəl
Bu arkada konuşan adam bence çok kötü 👎🏻 izlediğin videodaki daha iyi 👍🏻👍🏻
Biricik Pofidik
Biricik Pofidik Il əvvəl
EĞLENİYORMUYUZ BAYBUĞĞĞĞRRRTTTT..✔✔
Selin
Selin Il əvvəl
Arkadaki çok konuşmuş ve sözünü kesip durmuş sesi çıksın diye uğraşmış Sıktı ama senin nur yüzünü gördüğüm için genede like attım
Kes Aq
Kes Aq Il əvvəl
Selin can değil mi o herkes bayılıyor şimdi dşüğöldmls
Damla Serbes
Damla Serbes Il əvvəl
İzleyen izlesin izlemeyen siktir olup gitsinler
Gülsu Fadime Can
Gülsu Fadime Can Il əvvəl
2M olmuşuzzzz!!!!
Gamze S
Gamze S Il əvvəl
Bence saclarin kahverengi coooooook daha guzeeeeeellll
Devil
Devil Il əvvəl
Dudaklar 1 yılda level atlamış
cansu kaban
cansu kaban Il əvvəl
Her zamanki gibi müq ❤️💕
Colorado
Colorado Il əvvəl
Giriş müziğinde çuldırıyorum çok güzel
yaz yağmuru
yaz yağmuru Il əvvəl
Belki su an ki en son videoyu da bole izlersin
melek duru
melek duru Il əvvəl
Abla öykü gürman ile video çek seni çok seviyorum ne olur
Dilara
Dilara 2 il əvvəl
İzlemeye doyamıyorum yhaaaaa😁
Filiz Mehmett
Filiz Mehmett 2 il əvvəl
Yanındaki kameramanın gözleri bozuk sanırım
Yasmin Y
Yasmin Y 2 il əvvəl
O zamanlar ne kadar guzelmissin videoların da eğlenceliymis Sinanla
Aslı Gökçe Aydın
Aslı Gökçe Aydın 2 il əvvəl
Abla saat gece 12 30 şeyda erdoğanla burak güngörün videosunu izledim gözlerim cin gibi açık senin videonu açtım yemin ediyorum gözlerim kamaştı😂😂😂😅😅🤣🤣❤️
Buse
Buse 2 il əvvəl
abla bence saçlarını boyattir ben sana bunu kötu anlamda soylemiyorum ama ten rengin beyaz olunca sacinda acik renkli olunca cok hoş durmamis eskiden kahverengiydi ben çok begeniyordum (yanlis anlasilmasin) ❤❤
Cemre Karabulut
Cemre Karabulut 2 il əvvəl
Seni seviyorum ve Bayburtla ne Ilgın var
Konuşanlar 15. Bölüm
1:16:53
Konuşanlar
Baxış 5M
Benim Adım Melek 40. Bölüm
2:11:06
Benim Adım Melek
Baxış 1,3M
Mucize Doktor 38. Bölüm
2:13:29
Mucize Doktor
Baxış 912K
Arıza 11. Bölüm
2:21:16
Arıza
Baxış 1,5M
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
Baxış 2,8M
Aklını Alırım (62.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
16:42
SİBER ZORBA MAKYAJI
31:58
Danla Bilic
Baxış 2,3M
Konuşanlar 17. Bölüm
1:18:38
Konuşanlar
Baxış 4,6M
Benim Adım Melek 40. Bölüm
2:11:06
Benim Adım Melek
Baxış 1,3M
Mucize Doktor 38. Bölüm
2:13:29
Mucize Doktor
Baxış 912K
Arıza 11. Bölüm
2:21:16
Arıza
Baxış 1,5M
Kuruluş Osman 35. Bölüm
2:11:56
Kuruluş Osman
Baxış 1,9M
Komedixana 48-ci Bölüm 14.11.2020
27:04
Bir Zamanlar Çukurova 73. Bölüm
2:20:11
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 1,5M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 172. Bölüm
2:26:31
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,3M
Sadakatsiz 8. Bölüm 1. Fragmanı
0:42
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
Baxış 939K