DEV HEDİYE PAKETİ AÇMA
27:07
SİBER ZORBA MAKYAJI
31:58
İlk Defa Deniyorum!
25:13
100 MİLYON ABONE ÖZEL
18:50
İlk Buluşma Makyajı
22:34
Vize Haftası Makyajı
19:55
Halloween Makyajı Yaptım!
16:56
TAKİPÇİME MAKYAJ YAPTIM!
16:08
BELEŞÇİ BLOGGER MAKYAJI
18:03
Şərh
Safiye Leyla
Safiye Leyla 2 dəqiqə əvvəl
bizim üstümüzden kazandığı parayla bize posta atanı da ilk defa görüyorum danla hanım değişmiş
Gülşən Aslanlı
Gülşən Aslanlı 2 dəqiqə əvvəl
52 dakika otel ve 3 dakika da restoran izledik abi bir de 1 saat vloq yapıb koymuş ya bu nee, nerede o eski vloqlar
Fatmanur Türkoğlu
Fatmanur Türkoğlu 3 dəqiqə əvvəl
15 dakika izledim 1 saatlik kayıp olacağını anlayıp çıktım daniela olmamış:( sen eğlenmişsin ama ben pek gülemedim gülnur ve serhata..
Bus Buse
Bus Buse 3 dəqiqə əvvəl
kanalıma destek olunuz :)
Öykü yağmur Can
Öykü yağmur Can 4 dəqiqə əvvəl
Bize böyle videolarla gelmesi gerekiyo danlanın 1 saat yehuu
Sevval Bildek
Sevval Bildek 4 dəqiqə əvvəl
Serhat sana daha çok yakıştı 😂
Melek Fidan
Melek Fidan 7 dəqiqə əvvəl
😍😍😍😍
dilomm grün
dilomm grün 9 dəqiqə əvvəl
Zorla çekim yapınca çok beli oluyor danlaaa izlerken insan kendini fazlalık gibi hissediyor🤣😂 nasıl anlatiyim bilemedim Mucuks😘 .ps: Zevk aldığın işler yap
Yaren Çalışkan
Yaren Çalışkan 12 dəqiqə əvvəl
videoun son dakikalrısadece kumar konusmussun
Nurcanan Kaplan
Nurcanan Kaplan 14 dəqiqə əvvəl
Bi kamerayı silseydin keşke
tülin aydogdu
tülin aydogdu 15 dəqiqə əvvəl
Gülnur ve Serhat’ı vlogda asla görmek istemiyoruz . Komık değiller
B D
B D 22 dəqiqə əvvəl
oyüzden ben hac kolyeleri fln sevmiyorum... ve takmiyorum.. cünkü herkez "cool" olmak icin takiyor.. o hacin anlami var .. dinsel bir önemi var.. herkez dalga etmenin peşinde.. bir müslüman olmayan birisi allah yazili kolye taksa ve ayni zamanda sacma sacma seyler yapsa.. müslümanlar onu taşlarlar... ben <>< sybolunu daha tercih ediyorum ve cok güzel anlami da var isterseniz bir araştırın.. bu sybolu sadece gercek hristiyanlar bilir... katolikler vr ortodokslar gercekten hristiyan olmadiklari icin bilmezler..
Ada Derin Alptekin
Ada Derin Alptekin 23 dəqiqə əvvəl
Allah için şu kamerayı sabit tut onun için aparat al bilmiyorum artık
Sümeyye Bekar
Sümeyye Bekar 24 dəqiqə əvvəl
Abi o kadar gidiyosunuz ve napcağınızdan gram haberiniz yok
buusseee
buusseee 24 dəqiqə əvvəl
dani lütfen tekrardan böyle videolar çekmeye başla
erva cois
erva cois 24 dəqiqə əvvəl
Offff bende gezmek istiyorum yaa bende yaaa
Naz
Naz 36 dəqiqə əvvəl
Danlanin giydiği 2. Kıyafet ceket varya Allah aşkına biri bulsun bunu banaaa
ayşe şara aslan
ayşe şara aslan 42 dəqiqə əvvəl
serhat mahvetmiş vlogu
ayşe şara aslan
ayşe şara aslan 37 dəqiqə əvvəl
yok Serhat değil Gülnur mahvetmiş
Hilal Irmak Kurulur
Hilal Irmak Kurulur 43 dəqiqə əvvəl
Bu ekip olmamış danla canı al sen
Aslı Kale
Aslı Kale 43 dəqiqə əvvəl
O ceket Serhat abiye daha çok yakışmış demek isterdim ama😂 Danla ablalara daha çok yakışmış ❤
Merve Dursun
Merve Dursun 46 dəqiqə əvvəl
kimse danlanın çektiği vlogtan keyif alamamış danlacım amuda kalkman lazım insanları memnun etmen için ya da uzaya kuzey ışıklarına falan git belki severler
Funda Nur Karabulut
Funda Nur Karabulut 46 dəqiqə əvvəl
biz bu hayata izlemeye gelmişiz
Fatma Korkut
Fatma Korkut 47 dəqiqə əvvəl
1080 kaliteyle izliyorum ama hala kalitesiz
aŞure Arslan
aŞure Arslan 49 dəqiqə əvvəl
biz bu hayata izlemeye gelmişiz
Nurdan Özden
Nurdan Özden 52 dəqiqə əvvəl
Müziklerin sesini biraz kısar mısınız? Konuşurken birden müzik bi giriyo bangır bangır. Sesi ayarlamaktam yoruldum cidden ajjdjanfajjfajnfjsncdjc
Süheyla Aslan
Süheyla Aslan 54 dəqiqə əvvəl
Bunu izleyeceğime boş boş duvarı izlerim daha iyi yaa
dilara k
dilara k 54 dəqiqə əvvəl
yok öyle bedavaya amerika turu mu çekme o zaman danla kimse yalvarmıyo sana zaten yurtdışında tek yaptığın şey arkadaşlarını ezikleyip alış-veriş yapmak böyle yapacaksan yapma
ELİF TURGUT
ELİF TURGUT 54 dəqiqə əvvəl
Olm filmmi bu 1saat ne bu Danla napıyorsun yavrum izleyesim kaçıyo
Zehra Keleşoğlu
Zehra Keleşoğlu Saat əvvəl
ay danla cok kırosun
Betül Yazıcı
Betül Yazıcı Saat əvvəl
Sana yakışmadığına dair Kuran'a el basarım 😂😂😂
suphii
suphii Saat əvvəl
Valla kesin izlemem dedim yani parça parça izlerim gibisinden ama ama nasıl bitti anlayamadımm 💜💜💜
Esra Hocazade
Esra Hocazade Saat əvvəl
Ayy danla şuna bak diyen bir Cemalcan yok :(
Balouis S
Balouis S Saat əvvəl
özür dilerim izlediğim için
Nasrinn S.S
Nasrinn S.S Saat əvvəl
Ohaa 1saat mi😂
lawstudies lawstudies
lawstudies lawstudies Saat əvvəl
eğer yorumumu beğenmezsen eline başkasının sümüğü yapışır inşallah
Esin Kuz
Esin Kuz Saat əvvəl
Gerçekten ilk defa bir videonu bitiremedim sıkıldım izlerken enes batura gönderme yapman da hoş değildi iki taraf da emek veriyor bu platforma. Hayal ettiğin gibi bir tatil olamadığı için belki de verimli bir vlog olamadı ama gerçekten milyon takipçin varken sürekli sevmediğin bir youtubera laf sokman beni çok rahatsız etti.
Beyza Gül Varisli
Beyza Gül Varisli Saat əvvəl
Kerimcanı bulamayınca serhatı almış gibi ram olarak kerimcanın yan sanayisi
Elif Güven
Elif Güven Saat əvvəl
Danlacım farkımdamısın bilmem ama gercekten artık izlenmelerin düşüyor benimle aynı fikirde olanlar 👇👍
Sultan Halicilar
Sultan Halicilar Saat əvvəl
Serhat baya komik oldu yoksa izlenmezdi
B D
B D Saat əvvəl
ecrin su cobanla video cek
Çağla *
Çağla * Saat əvvəl
saatlik vlog yükleyen koca yüreklii insan dlsjfjakhffajkjfad danielaaaa
Esra Turk
Esra Turk Saat əvvəl
Ceket serhata daha çok yakışmış
İrem Guerbuez
İrem Guerbuez Saat əvvəl
Vlog boyunca zorla çekiyor gibi çekmişsin? Amerika’yı görmek istiyorsanız Google dan bakın ne demek? Nasıl bir saygısızlık? Senin video atman bizim için bir nimet mi? Senin gidemeyeceğin kadar ülke gezdim Dünyanın en ücra köşesine bile gittim.Hayatımda böyle boş bir seyahat görmedim.Mağazadan çıkıp mağazaya giriyorsunuz.Bravo süper bir hayat stili...
Sena Ünlü
Sena Ünlü Saat əvvəl
İzledim ve çok keyifliydi çatlamayın
Palmira Siyahpuş
Palmira Siyahpuş Saat əvvəl
keşke akşam yılbaşı ışıkların gösterseydin
Zeynep Bıyıklı
Zeynep Bıyıklı Saat əvvəl
Kameraman...
Damla Tığlı
Damla Tığlı Saat əvvəl
Biraz da pozitif düşünelim, belki de Danla zor bir dönemden geçiyordur zaten çoğu yer kapalı olduğu için çok gezemediler. Kendisi de söylüyor zaten izlediyseniz bu vlog otel odasında geçti diye ve storyi görmüş olanlar bilirler kamera kaybolunca Danla'nın motivasyonu düştü, kamerayı bulunca da geçmedi ne yazık ki. Normal vloglara göre vlog gibi olmamış olabilir evet ama sizce Danla da bunun farkında değil midir? Bu arada kimseyi koruyup kollamıyorum ülkece ihtiyacımız olan en önemli şeylerden biri olan ''EMPATİ'' duygusunu hatırlatmak amacıyla yazdım.<3
Nemo Nemo
Nemo Nemo Saat əvvəl
keşke pandemi "influencer"lar için de geçerli olsaydı. 1 sene gezmeyince gebermiyosunuz. biz evde oturuyoruz hastalık yayılmasın diye, siz gidip gezebilesiiz diye değil
Şehadet 00
Şehadet 00 Saat əvvəl
1:50 Somer şef Danlayı dövecek zannederler 😅
Sema Ssma
Sema Ssma Saat əvvəl
DANLA QUEEENNNN
Yasemin Ünal
Yasemin Ünal Saat əvvəl
Danlanin artık of pof halleri menuniyetsizligi sanki bizler dedik git vlog çek die sen yine masamda otur makyaj videoları çek vlog senin harcın değil bu videolar sayesinde oralara gidip kalabiliyorsun ayrıca samimiyetsiz insanlarında yanında getiriyorsun kendin şikayet ediyorsun bizde hicbirsey anlamıyoruz vloglarin senin kadar boş.
Berk Ay
Berk Ay Saat əvvəl
Gözüm canı çok aradı.
se gurler
se gurler Saat əvvəl
Bombos şeyler ya bu pandemi de seyehate gidip dolaplarında olan seylerin bi renk bi kayış farklısını almak için saatlerce dolaşıp valiz valiz eşyayla geri dönüyorlar yani bakarsan herkes bu duruma özeniyor soruyorum multlu musunuz
ibrahim coşar
ibrahim coşar Saat əvvəl
gülnür da serha tta gerçekten samimi değiller ayrıca hiç komikde değiller
Nisa Pekin
Nisa Pekin Saat əvvəl
las vegas🥰.....
Kadir Turhal
Kadir Turhal Saat əvvəl
Damla seni severim ama bu video da hiç eğlenmedim ve zorla izledim berbattı
Bilgi sayar
Bilgi sayar Saat əvvəl
canın süreli damla demesi
ece szgn
ece szgn Saat əvvəl
danlanin gittigi yerleri gostermesi hos birsey ama davranislar alistigimiz bildigimiz danla degil samimmiyetsiz
Berna Yaren Hatinoğlu
Berna Yaren Hatinoğlu Saat əvvəl
Fakir olduğumu fazlasıyla hissediren videoydu daha fazla şey al danlaaaaaaa dmclmfocmcpmdpdödp
Berke Berk
Berke Berk Saat əvvəl
Çok merak ediyorum Danla eleştirmediğin, sürekli dalga geçmediğin bir arkadaşın var mı ? Her videonda herşeyden memnuniyetsizsin, zorla götürülmüş gibisin. Bişey anlatıyosun "amann neyse bunumu düşüncem şimdi "deyip ondan da sıkılıyosun. Mutlu olduğun tek bir vlogun yok. Gelen hediyeleri açarken de söyleniyosun. Arkadaşların seni iyi idare etmiş bugüne kadar. Hep şikayet hep şikayet. 14. dakikada bıraktım videoyu.
Tuba_degil _tugba
Tuba_degil _tugba Saat əvvəl
Biz hayatı cidden izlemeye gelmişiz..
Pelin pelop
Pelin pelop Saat əvvəl
Kütahyadan Çıkan bir Kız bu kadar Marka meraklısı olamaz ya Parayı bulmus napıcanı sasırmıs artık Sonradan görme böyle birşey ögreninin
Reyhan Turgut
Reyhan Turgut 2 saat əvvəl
Çok güzel bir videoydu 😘
SB _
SB _ 2 saat əvvəl
severdim seni ama bu ne yani hayrina cekiyormus gibi davraniyorsun. bu kadar takmıyorsan izleyicilerinin keyif alarak izlemesini çekme yani. tavırların çok rahatsız ediciydi :(
mina yıldırım
mina yıldırım 2 saat əvvəl
22.dakika kopuş serhata 😂😂😂😂☹️
Mellaaddin Tekinoglu
Mellaaddin Tekinoglu 2 saat əvvəl
Abi yeminle biz bu hayatı yaşayanları izlemeye gelmişiz
Elif Beyza Dai
Elif Beyza Dai 2 saat əvvəl
Asiri boş bir vlog
Ahmet emin YALÇINKAYA
Ahmet emin YALÇINKAYA 2 saat əvvəl
bu çocuk ne değişik ya
Hena Çapar
Hena Çapar 2 saat əvvəl
Serhati okadar iyi anliyorum bazen 6bin foto da ceksen icinden biri bile iyi cikmaz oyuzden garantiye aliyor isini😔
ebru Cenger
ebru Cenger 2 saat əvvəl
şu dünyada danla gibi olmak...
Ayşe Nur
Ayşe Nur 2 saat əvvəl
1 saat mi? 😳
Hülya Hosafcı
Hülya Hosafcı 2 saat əvvəl
Serhat her blogunda olmalı çok komik
Beren Akan
Beren Akan 2 saat əvvəl
Danla 1 saatlik Los Angeles vlogunu çekçeğine 1 saatlik film çekerdin
Sare Nur Aydemir
Sare Nur Aydemir 2 saat əvvəl
Biraz boş bir video olmuş ama teşekkürler danlaaa ❤😎
pixiu p
pixiu p 2 saat əvvəl
Ya danla senin kameran mı bozuk yeni kamera al bu kalite ne
mina yıldırım
mina yıldırım 2 saat əvvəl
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nazlı Kumral
Nazlı Kumral 2 saat əvvəl
Los Angeles & Las Vegas 2021 Vlog! 🎄Her yer açık müthiş eğlenceli AMERİKA 🥲
m y
m y 2 saat əvvəl
L.A’de yilbasi vlogu neler neler olabilirdi... ama ne olmus...
Özer Sevinç
Özer Sevinç 2 saat əvvəl
Çekim berbat
aytül kadron
aytül kadron 2 saat əvvəl
Serhat bildiğin kerimcan çakması da bu arada